Proteinsmoothie, banan & jordnötssmör

Posted on
 
När smakar mellanmål som bäst? Jo, efter ett träningspass, såklart. Eller efter en lång skoldag, för den delen, men träning gör verkligen att både smaklökar och kropp uppskattar energipåfyllning ytterligare lite extra. Vad njuter ni helst av efter träning?
 
 
Chokladproteinsmoothie: 1 skopa vasselprotein, 1/2 banan, 1-2 tsk raw kakao, 1-2 tsk lucuma & 1 glas vatten. Mixa!
 
 
Dröm-mackan efter träning: Tag en god rågkuse, dela och bre på jordnötssmör. Lägg på skivad banan & pudra med kanel!
 
  • Dela

0 kommentarer

  1. Sabina says:

    Lät verkligen galet gott! Mums!

  2. Citroncest – matblogg från Italien says:

    Jordnötssmör! Kan vara Guds gåva till mänskligheten! :)

  3. Fani says:

    Åh men vad gott! Och jättefina bilder också för den delen :)

  4. Anonym says:

    Ser helt underbart ut!

  5. Anonym says:

    Ser sjukt gott ut! Och ja, efter träningspass är det extra gott med allt <3

  6. Ninni says:

    Vad gott och nyttigt det ser ut :D

Lämna en kommentar

Din e-post kommer inte att publiceras.